Oon jo pitkään halunnu perustaa blogin jossa kertoisin ihan tavallisen epätavallisesta elämästäni ihan omin sanoin. Tässä sitä ny sitte ollaan:) Elikkäs olen siis tällainen perus suomalainen kasiluokkalainen tyttö. Täällä Lounais-Suomessa asustelen ja alan tässä ajan kuluessa kertoilla teille omasta elämästäni, ajatuksistani ja arvoistani.

Tähän alkuun pitäskin varmaan kertoa itsestäni jotain erikoista. Noo olen kavereideni (ja myönnetään ehkä itsenikin) mielestä yliempaattinen, syvällisiä pohtiva ja hyvät puhelahjat omaava henkilö. Temperamenttia löytyy välill ehkä liiankin kanssa mutta erittäin anteeksiantava kyllä oon. Rakastan monia asioita; auringonlaskuja ja -nousuja, talvea, metsää, maailmaa, ihmisiä, musiikkia (erityisesti pianonsoittoa jota harrastankin), tummaa tähtitaivasta, hiljaisuutta, rauhaa, tekemistä, uusien asioiden kokeilemista, itsensä ylittämistä, pelkojensa  voittamista (joka näkyy esim siinä että hingun aina mahdollisimman korkeisin psikkoihin vaikka korkeenpaikankammosta kärsinkin...), hyvää seuraa, villasukkia, kirjoja ja lukemista, mielikuvituksen vapauttamista, tuoreita mansikoita, hilloja (siis niitä marjojs) ja ties mitä kaikkea muuta.

Kuten noista ehkä jo näkeekin, aika ristiriitainen persoona olen... Tiedän sen kyllä itekkin ja olen usein huomannut että järkrni sanoo toista ja sydämeni toista. Järkeni sanoo etten voi mitenkään pelastaa maailmaa mut sydämessäni elä kuitenkin sellainen viaton pikkutyttö joka siitä haaveilee ja siihen uskoo. Järkeni sanoo että ihmiset ovat itsekkäitä ja pahoja omaa etuaan ajavia mutta sydämessäni haluan silti uskoa että jokainen on pohjimmiltaan hyvä. Nyt joku ajattelee että ompa naiivi sinisilmäinen tyttö mutta en mä oikeesti kenen tahansa mukaan mee ja oon muuteniin aika skeptinen kaiken sellaisen suhteen. Tiedän etteivät kaikki ole Martin Luther Kingejä tai Nelson Mandeloita muttta eikö olisikin ihanaa jos olisivat? Ja varoitan nyt sitten ihan etukäteen näistä romaaneistani joita tänne todennäkösesti tuun kirjoittaan ja siitä että joskus saatan tietyllä laila saarnata maailman puolesta mut selläinen mä oon ja siihen kannattaa tottua!;)

Sellainen pikku lisähuomio kuulkaas viälä että kirjakieltä osaan kirkoittaa vallan mainiosti mut en siihen täs blogissa pyri, vaikka joskus tällaisia "virallisia" juttuja tehdessäni se sille puolelle saattapi lipsahtaa:D